[silindi] Gamzem12_y Bence az ya benim mesela ozaman lar bebeğim tosun gibiydi bence senin sütün yaramıyor ben Bi süt sıkardım ileri fışkırırdı.. Bende buradan kaynanama gönderme yaptım hadi eyvallah😂
Gamzem12_y [silindi] benim kaynana bana zıt gidiyor ben sütü çok desem yok diyor.d süt versem çok verme diyor eldiven taksam çıkarır fırlatr tkmsam niye takmadn der.d hepsi böyle bunların
Deletedmom54 Gamzem12_y inşallah görmez ama 😂 geçen kilo muhabbetınde biri bana dediki.ben senin çocugunun kilosunu çok düşündüğünü biliyorum 😂
Gamzem12_y Deletedmom54 ister istemez düşünür insan ama normal sınırda ise o kadar takmamk lazm.d o kadar abartyolar ki çişinden kakasndan kilosu boyu hastalk hastası oldular bazı anneler burda bilgi almak vermek yerine moralleri bozuluyor daha çok
Deletedmom54 Gamzem12_y yok be ben asla düşünmem.doktor eğer sorun var derse düşünürüm.ne kendimde ne çocugumda kilo takıntım yok 😂 ben şişkoyum çocum zayıf olsun 😂😂🤭
Ironsides Gamzem12_y benim hemen dusuyo gecen post actim ne alaka dediler uzuldum Bide cok sacma bulduklarinda da uzuluyorum bi bende olmuyodur diue dusundum ondan dedim🌸🌸
Gamzem12_y Sinem2 aynen biz de ilk ay iki kilo aldık baktm iki normal üç yazayım da abartı olsun istedim.f