Bebeğim yeni doğduğunda özel sağlık sigortası şirketi eve bebek hemşiresi göndermişti eğitim için. Sütlerin 6 aya kadar buzlukta saklanabileceğini söylemişti. Anne sütü içeriği halen birebir taklit edilemedi bu yüzden fayda & zarar olarak baktığında 6 aya kadar kullanmanda sakınca yok dedi. Ben 3,5-4 ay kadar önce buzluğa koyduğum sütlerden nadiren vermek zorunda kaldım. Herhangi bi şey olmadı bebekte. Ama anne sütü kaynatılmaz, ısıtılmaz. Benmari usulü yapmalısın.