oksijen Cezve meselesi yanlış anlaşılmış, az miktarda sütü kesilme oluyor mu diye bakmak için ısıttım😅Dolapta çözdürdüm baktım sütüm az bebiş emmeye çalıştıkça acıyor anladım süt yok hemen buzluktan çıkarıp dolabın normal kısmına koydum. Orda çözündü. Verdim çok açtı beğenmese tadı değişik gelse içmezdi herhalde 🙏