Mom090 Deletedmom136 biz yeni 1 yaş aşısı olduk böyle bir şey yaşamadık açıkcası bir doktoruna sorsan
Deletedmom136 Mom090 sordum çok şükür normal dedi mesajıma cevap gelmeden bir de buraya sormak istedim. Ateşi kontrol edicem ne olur ne olmaz ama yorgundur dedi
Nebicimanne Deletedmom136 kendin bilirsin ama bence cocugu birak uyusun dinlensin yarin daha dinamik olur insallah suan demekki vucudunun uykuya ihtiyaci var
Nebicimanne Deletedmom136 mantikli bi yaklasim ates onemli onu belirli aralikla kontrol edersen bisy olacagini sanmiyorum asiri uyku hali bizdede 2.ayda olmustu kolik bi bebek butun gun ve gece uyumstu sonra gecti 🤷♀️
Deletedmom136 Nebicimanne uyandırdım yüzünü filan yıkafım düzgün bişey yememişti doktor şekeri düşmüştür belki deyince hemen yedirdim şuan keyiflendi bile çok şükür 🤲🏻
Mom090 Deletedmom136 belkide ilaçlar sarsmıştır bir takip et bakalım doktor normal dediyse endişelenme ☺️
Deletedmom136 Mom090 kuzum hassas bi dönemde galiba ilaçlar çok sarstı 🥴 teşekkür ederim cevaplarınız için.
Bilgehan Deletedmom136 asla uyumayan bebeğim bir yaş asisindan sonra gündüz 3 saat Aralıksiz uyumuştu (normal uykuları Max 40 dk) inanmamıştım. Aşıya bağlıdır diye düşünüyorum