Kızlar 1 yaş aşısı çok aşırı uyku yapar mı aşıdan beri kızım çok uzun uyuyor baya halsiz uyanıkken de ağlıyor sadece çok mu yordu anlamadım uyku saatleri dışında uyuyor. Uyumak istemiyor gözlerini açmaya çalışıyor ama açamıyor sürekli uykulu gibi normal mi lütfen daha önceki aşılar hiç böyle yapmadı