Nisankrmn Canım benimde 2,5 aylık bebeğim var ve yeni doğum yaptıgımda aynen bende ağlayarak hatta bagırarak emzirdim gögüs acıma şimdi ben sana bi krem yazıcam yarın mukakkak aldırmalısın bunu ezcaneden ismi (garmastan pomat) sürüyorsun ve silmeden bebeği emziriyorsun biraz pahalıymış sanırım bana ablam almıştı bilmiyorum fiyat ama mükemmel bişey sadece 2 gün daha acı çektim oda yara olmuştu gögsüm iyileşene kadar ondan sonra ne acı kaldı nede başka bişey inşallah faydam olur 🙏😊