Klbk Silikon ucla biraz deneyin gogus ucunuz iyilestiginde birakirsiniz bende aynisini yasadik kan emip kan kusuyordu bebegim silikon ucla gecti
Aselinannesii6 Nisankrmn bende öyleydim canım sonra ayva çekirdeğinden jel yaptım intenette tarifi var iyi olan kaliteli ayva al öyle yap bende ışe yaradı çok rahatladım
Busra38 Nisankrmn ben ilk kizimda hic bi siginti cekmedim ama ikinci bebisimde… ben hersey denedim hicbirsey fayda etmedi. her emzirdigimde agizima birsey alip isirir agliyarak Rabbime yalvarirdim gecsin bu agri artik diye. 1ay surdu sonra cooooook sukur gecti. aklima tekrar getirdin o gunleri migdeme agrilar girdi 😂
Nisankrmn Busra38 suan ben aynı durumdayım bebeğime sarılıyorum sımsıkı korkuyorum canını yakıcam DİE
EzoAlvina Nisankrmn kesinlikle al benimde çok kötüydü ağlıyordum emzirirken bir hafta kullandım da rahatladım. Sonra zaten alıştı göğüs ucu çıkarttım sakın ihmal etme ve al mutlaka silikon başlığı
Lina16 Göğüs kalkanı tavsiye ederim bende ne ayva çekirdeği ne diğer kremler işe yaramadı kalkanla 1 haftada düzeldi
Bbsozlm Madacassol krem çok iyi geliyor doktorum yazmıştı mutlaka al bide karbonatlı suyla sürekli sil uçlarını çok iyi gelir oda göğüsünün ucunu kahverengisini komple ağzına vermeye çalış bebeğinin öyle emzirince yara olmuyor canım
Nisankrmn Nurmry çok kötü bisey emzirirken bağıra bağıra ağlıyorum resmen bebeğime eziyet ediyorum kendim
Lina16 Nisankrmn hayır yuvarlak şekilde kalkan e bebekte bulabilirsiniz fiyatı da çok pahalı değil gögsünüz südyeninizle veya gögüs pediyle temas ettiği için yapışıyor krem sürseniz bile etki etmiyor ama kalkan temas etmediği için yara geçmiyor
Lina16 Nisankrmn https://www.joker.com.tr/urun/mycey-gogus-kalkani-116398?gclid=Cj0KCQjwm9D0BRCMARIsAIfvfIb03qN43ePKKuYIBWWQAEEnlcLCLOQqbnRsnfXxprU5GNx0cjraQk4aArjBEALw_wcB&gclsrc=aw.ds Bu kalkan dediğim şey bide emilebilen zararsız kremler hariç doktoruna danışmadan hiç bir krem kullanma sonuçta bire bir bebeğinle temas ediyor bu kapakların içinde de kendi sütün biriktiği için göğsün kendi kendini tedavi ediyor hava alarak
Aysehan Nisankrmn 45 gün çektim o ağrıyı ucu artık kopacak gibiydi neler kullanmadım ki.En son doktora gittim fito krem verdi.düzenli kullanmadığım halde 2 günde geçti
Mucizem01 Nisankrmn ben hiç kullanmadım bilmiyorum canım, ama şunu söyleyeyim sabret geçecek seni çok iyi anlıyorum benim de hep yara olmuştu iki haftadan sonra hiç ağrı kalmamıştı. 🥰 Allah’ım bebişine uzun ve sağlıklı ömürler versin.
fistikcisahap Nisankrmn sütünü sür kuzucum şifa olsun inşallah benimde yara oluyordu bebeğim emdikçe tabiri caizse cillop gibi uçları oldu 😆
DilanEliz Nisankrmn Allah şifa versin bende tam 1 ay yaşadım denemediğim şey kalmamıştı en son göz merhemi çok iyi geldi iyice durulayın ama 👍