Kuzuannesi Elifinannesi04 bendede aybisi oldu hatta esim isitsin diye sarip sarmalamstm bioanda gece uyandirp. Korkma birsy olmaz inşallah
annediyebiri Elifinannesi04 geçmiş olsun enfeksiyon gibi sezeryan yerinizde acaba iltihaplanma olmus olabilir mi baktilar mi
bimohr1406 Elifinannesi04 ben sezeryandan sonra öksürmeye başladım yani ocakta türkiyede korona olsaydı kesin korona derdim çünkü dikişler acıyor diye öksürmeye korkuyordum bu defada nefesim kesiliyordu belki sizde de farklı belitti veriyordur
EzoAlvina bimohr1406 bende ocakta doğum yaptım ve bugün belki de ben o gün koronaydım ve atlattım diyorum. 40 derece ateş ile 3 gün cebelleştim
Rengt bimohr1406 öksürük ne kadar sürmüştü ? bende sezeryan olalı 1 ay olcak hala öksürüyorum korkuyorum
Bugsbunny Elifinannesi04 benimde öyle oldu canım. Ağustos sıcağında sa ki kar havasında gibi tir tir titredim dişlerimi kontrol edemeden. O sıcak havada elektrikli soba önünde ısındım 1 ay boyunca böyle oldu ara ara. Bende Sezeryan oldum. Süt sıtması demişlerdi bana. Sütünü yeterince sağmadıgından olurmus.. İnşallah korona değildir… İçini ferah tut. Güzel düşün güzel sonuç olsun..
Eymeniim Canım 9ay önce sezeryanla doğum yaptım ve aynı şeyleri yaşadım bende hastanelik oldum ateşten titriyordum doktor dikişe vakti birşey yok dedi belkide sonuçta bir ameliyat geçiriyoruz vücut öyle tepki vermiş
EzoAlvina Elifinannesi04 canım sezeryan ile bi alakası var mı bilmem ama ben normal doğum yaptım ve 2 hafta sonra çok yüksek ateşle hastaneye gittim titriyordum resmen ve çok kötüydüm parol serumu verdi ve 3 gün ateşler içinde evde parol ile ateş düşürdüm enfeksiyon demişlerdi. İnşallah negatif Çıkar sonucun çok geçmiş olsun karamsarlığa itme kendini dualarım seninle
Milagros deletedmom719 aynen bende de olmustu canım Temmuz da doğum yaptım ama ben geceleri titriyordum sürekli 3-5 gün sürdü bide benim sonrasında da ayaklarım bir ay ısınmadı resmen öyle hissediyordum donuyordum inşaallah korktuğun yere uğratmaz Rabbim.
deletedmom719 Milagros amin canım inşallah Allah bütün insanımızın yüzüne baksın özellikle bebeği olan annelere. Onlar için dua ediyorum sürekli 😔
deletedmom719 Elifinannesi04 evet gerçekten böyle oldu eminim ki Bi sıkıntı çıkmayacaktır gönlünüzü ferah tutun. Gerçekten sezeryan sonrası sorunlar çok oluyor. Şimdi doğum yapıp aynı şeyi yaşamış olsam belki bende acaba mı diye düşünürdüm. Bütün belirtileri gösteriyordu çünkü. Hastane de bile ateşim vardı benim. Narkozun etkileri bunlar eminim sende benim gibi oldun korkma 😊
Esraraz Elifinannesi04 doğumdan sonra 40 derece atesleri gördüm 10 gün yatıs verdiker vajınal enfeksiyon yasadım belki sizinde aynısıdır kan tahlillerimde benimde enfeksiyonum cıktı umarım öyledir sıkmayın canınızı koronada olsa geçicektir moraliniz yüksek olsun bebişiniz için 🙏
Elifinannesi04 Esraraz kanda da idrarda da enfeksiyon var bana diyo ki ateşin düşmesi lazım birgünün içinde düşcek miş
Duha2019 Elifinannesi04 evet sezeryan sonrası 40 derece ateşle yattım tüm eklemlerim ağrıyordu doktorlar tüm tahlil yaptı hiç bir şey bulamadı sonra bir ağrı kesiçi yaptıkar iyi ce terledim bonyo yaptım sıcak suyla sonra tekrar terledim atım o şekilde
Esraraz Elifinannesi04 tam 4 gün ateşim hiç düşmedi ve hem kan hem idrar da enfeksiyon göründü ve günde 4 kere damardan antibiyotik aldım 10 günün sonunda yeni yeni iyileşmiştim birde agızdan antibiyotık kullandım hastaneden cıktıktan sonra inanın tir tir titriyordun ateşten
myangel Elifinannesi04 bende sezaryan doğum yapmıştım birkaç gün sonra üşüyüp baya titremiştim ama ateşim yoktu sanırım. Sıtma tutmuş gibi lohusayken olabiliyo diye biliyorum. İnşallah virüs çıkmaz