Elifinannesi04 Bir fikrim yok virüs testiyle alakalı ancak kan ve idrar kültürü zaten 2 - 3 günde cikiyor diye biliyorum. Ben doğumdan sonra ağır enfeksiyon geçirdim. Titreme, üşüme, terleme, göğsümde ağrı, yanma, kusma, iştahsızlık, bulantı hepsini yasadim. Korkma inşallah bisey yoktur. Hayırlısıyla herşey normal çıkar inşallah