AmineGlce aynen öyle gerçekten anne olmadan önce yazdıklarımı biri yazsa okusam üff yemiyorsa ağlamıyorsa doyuyodur kendine dert arıyor der geçerdim 😊pimpirikli de değildim doktor bu neeee resmen bir buçuk ay geride dediği günden beri dert oldu . annelik çok farklı bir şey . Amin inşallah çok teşekkür ederim ☺️