Merhaba kızım 4 aylık ,anne sütü alıyor fazla gelip buzluğa atıyorum ancak doktor kilo alımını yeterli bulmayıp (3.ayda 4400 kg idi tahliller yapıldı bir şey çıkmadı ) mama ile desteklememizi istedi. Şu anda mama artı süt devam ediyoruz ancak kilo alımı yine yeterli değil çok iştahlı bi bebek hiç olmadı . 4. Ayda irmikle yapılan kaşık mamalara geçen var mı ? Öncesinde sebze tadımıyla mı başlamam gerekiyor . Koronadan dolayı Doktora gidemiyoruz kafam çok karışık en azından fikir verir misiniz ben de bu süreçte araştırmaya devam edeyim . 😔