Songultugra Çok zorlu bi süreç doğumdan sonrası benim için şahsen çok zordu mastit benim başıma da geldi sonra apseye dönüştü o kadar kötü oldu ki sol göğsüm bebeğimi 40 lyken dha bırakmak zorunda kaldım hastaneye yattım bu yüzden 2 ameliyat geçirdim 1 ay kadar hastanede yattım Bebeğim şuan mamayla beslenio çok dikkat edin mastit evde uğraşlar sonucu iyilesebiliyormus ama apseye döndümü ameliyattn başka çaresi yok😔