Kuzeykutbu01 Aynen öyle ayyneen. Bide benim yaşadığımı düşün, sinirden ziyade hayal kırıklığı. Verdiğin değerin karşılık görememesi. Düşüncesiz nezaketsiz insanlar amaan amaaaan😤…. Hadi her şeyi geçtim. Madem gelemedin, gelmedin, hiç mi aklına gelmez küçük bir çiçek hediye vs. yollamak. Yarım elma gönül alma demişler. Nerdee… Allah herkese vefalı arkadaşlar nasip etsin ne diyeyim 🤷♀️😸🙏