Kuzeykutbu01 birisi gelir birisi gidderr böyledir hayat.
Burda tanımadığın insanlarla muhabbet et daha samimi bir muhabbet kurarsin emin ol.
Ama seni tanıyan kisiler hep bir ön yargı içinde olur.o nedenle tanımadığın bir kisiye derdini anlatmak daha kolaydır.
Burasi banaa yetiyor onsuzzz olmmmam dedigim hickimsem yok raaaatim🤗