tolgamze1905 Aytis benim de ilk bebeğimin 8 haftalıkken kalbî durmuştu kürtaj olmuştum cnm. Sonra nedeni için test yaptırdım. Kan pıhtılaşması varmış her gün kan sulandırıcı iğne yapmam gerekiyormuş hamileliğim boyunca. 2 ay sonra tekrar oldu şimdi 6 aylık çok şükür.
Ozlnd Aytis bende yaşadım üzülme İnşaAllah Rabbim yeniden anne olmayı nasip eder. Benim ilk bebeğimin de 8 haftalıkken kalbi durms 2 hafta sonra fark ettim beni zehirlemeye baslamstı kürtajdan 3 ay sonra hamile kaldm smdi 2 ay 22 günlük bebeğim var hamdolsun🤗
Deletedmom349 Aytis Rabbim size sabır versin Elbetteki olur çok var öyle canım sabret rabbim gönlüne göre verir inşallah ❤️
19ayse39 Benimde 6 haftalık düşük yaptım doktora gittik kanama oluyodu eve geldik gece düştü 1 kere adet gördükten sonra tekrar hamile kaldım çok şükür sağlıklı doğdu şuan 7 aylık oğlum var Allahım isteyen herkese nasip etsin inşallah…
Aytis 19ayse39 bu benim 2ci gebeliyim oldugu icin cok tedirgin oldum yine hamile kalirmiyim acaba icim icimi yiyor
Yorgunanne07 Aytis var canım ben 9 haftalıkken kaybettim kontrole gittigimizde 6 haftalık gibi kalmış seni zehirlemeye başlamış dedi kanamayla gitmiştim hemen kürtaj yaptılar yaşasaydı 4 yasinda olucaktı şu an 8.5 aylık kızım var şükür