Benim ilk hamileliğimde kalp atışını duymadık 8. Haftadaydı kürtaj oldum. İkinci hamileliğimde gelişmemiş dediler düşük yaptım. benim doktorum bunların olabileceğini söylemişti bu hamile kalmamak için bir engel değil demişti 10 düşüğe kadar normal sayıyoruz bile demişti 😌Ve şimdi beş aylık kızım var🥰 morelini bozma o yüzden. Rabbim tez zamanda sana da nasip etsin inşaallah 🙏🏼