gulsahgeckin biz de aynı durumdayız. Ailem başka şehirde ben başka. Annem özellikle aşırı özledi kızımı. Eşim polis mecburen dışarda. Annemin üzülmesine çok üzülüyorum ama her iki taraf için endişeleniyorum o yüzden görüşmüyoruz. Sadece görüntülü konuşuyoruz günde birkaç kere. Herkes çok bunalmıştır eminim. Evde ne kadar kalmamız gerekiyorsa kalalım ama şu keyfi dışarı çıkan aptallar sürüsü yüzünden giriyorum ben daha çok bunalıma. Elimden dua etmekten başka bir şey de gelmiyor. Annem orda ben burda dua ediyoruz.