gulsahgeckin evet şuan sıkılıyorsunuz, uykusuz geceler geçiriyorsunuz, yoruluyorsunuz ama sevdiklerinizin herbiri hayatta, bebeğiniz sağlıklı..Şimdi birde şöyle bir seneryo çizin, ailenize gittiniz evet özlem bitti, yolda corona olan birinden yahut dokunduğunuz bir yerden enfekte oldunuz, sonra yavrunuza sarıldınız yavrunuzda enfekte oldu, sonra eşinizin elini sevgiyle sıkıp, gözlerine minnetle baktınız ama dokunduğunuzdan eşinizde enfekte oldu, yolda bikaç yerde mola verdiniz, lavobaya girdiniz, bikaçyere dokundunuz, alışveriş yaptınız, dokunduğunuz heryerden başka hayatlarda enfekte oldu..Sonunda ailenize geldiniz, hasret bitti, size ve torununuza hasretle sarıldılar, özlem giderdiler ama hepsi enfekte oldu.. Sonra aradan 1 hafta geçti yavrunuzda ve sizlerde geçmeyeb ateş, boğulur gibi öksürük, yok dediniz olmaz bana bişey ,gitmeyim hastaneye şimdi corona diye tutarlar, sonra yavrunuz sıcaklar içinde kaldı düşüremediniz ateşi mecbur gittiniz hastaneye, dediler burda kalacak enfekte olmuş, dediler süt veremiyceksin yanında olamayacaksın, 2. Haftada nefesin güçleşti mecbur solunum cihazındasın eşinde ağır yoğun bakımda, enfekte ettiğib herkesi buldular, yarısının ölüm haberini aldın, sonra annen babanda kurtulamayacak hale geldi, öyleki ölsede göremezsiniz yasak, cenaze namazına bike gidemezsiniz dendi ve bu özlem uğruna anne ve babanızı son görüşünüz oldu, o pişmanlıkla ellerinizi yüzünüze kapattınız,sonra bi ses geldi, tekrar zamanı geri alma şansın olsa ne yapardın, asla dışarı çıkmazdım dedin asla, yeterki yavrum yanımda olsun kokusunu duyum, ben ve eşim sağlıklı olsun yavruma bakayım gerekirse uykusuz kalayım, anam babam hayatta olsun hiç olmazsa sesini duyayım, benim yüzümden diğer masum insanlarda ölmesin vebalini almayım dedin ve uyandın, meğer rüyaymış hepsi, evden çıkmadın yavrun melekler gibi yanında, sevdiklerin hayatta..şimdi seçim senin..