Zuzuuu Deletedmom276 Haklısınız birde buraya yazmak yerine doktorlarına ulaşmayı deneseler daha iyi olacak hem ebeveynler hem bebekler sağlık bu şakaya gelmez idrak edemeyenler oluyor 🤧
Deletedmom276 Zuzuuu her şeyi buraya post açarak soruyorlar karantina başlarına vurmuş bazılarının sonra istediği cevabı alamadıklarını da posttan kovuyorlar yeni moda akımı bu posttan kovmak, postumu terk et🤛🏻👉🏻 Postumdan uza 👉🏻 Gibi gibi.
Deletedmom54 Deletedmom388 hiç denk gelmedim 🙄 ben bebeğime doktora sormadan bişe vermeye korkarım.hemşire 2.ay aşıdan sonra calpol verin ateşi çıkmasın demişti.yine doktoruna msj attım içim rahat etmedi 😔
Deletedmom388 Deletedmom54 Bana da fitil dedi ben de doktoruma sordum ama ateşi çıkmadığı için vermedim.Doktora sormadan ilaç vs asla vermiyorum Allah korusun bebek sonuçta.Bazı insanlar çok rahat…
Ironsides Mlk33 okadar eminimki madem oyle Oyle yapanlardan sanane ne karisiyon diyeceklerine😂 Ama bende sinir oluyorum sadece belirtmedim hic yanindayim.bacim Ne gerek var herseyi erkenden yapmanin manasi neysee
yesimirayada Mlk33 5 aylık kızıma 40ından beri su veriyorum ek gıda için tadımlara başladım hadi gelip linçlesinler🙄💁🏻♀️
Denizezgi Deletedmom133 çünkü annelik emektir bacım senn gbi anneleri alkışlıyorum 👏👏 Ama bazı nasıl olsa büyürcü annelere keşke rabbim olmayana verseymiş diyorum
Deletedmom133 Denizezgi mesele sadece buyutmek degil malesef sen birsey yapmasanda buyuyor mesele bagirip cagirmadan cocuga teslim olmadan buyutmek cocugu guzel yetistirmek ve okuduklarim arasinda en guzel kitapAli cankirilinin cocuklara soz gecirme sanati 👏 sizin dusuneceleriniz icin bende sizi alkisliyorum 🙂
Denizezgi Deletedmom133 onlar büyürken bizde büyüyoruz ve her devrin çocuğu bence ebeveynine bişeyler öğretiyor. Duyan var duymayan var duymak istemeyen var. Ve çocuk aslında sadece çocuk değil bir birey meselede un kavurup karnını tok tutmak değil sadece. Takılmışlar bi yemek muabbetine harala gürele.
Deletedmom133 Denizezgi amac tombis bebe kafam rahat olsun benim.kizim zayif ama saglikli karni tok olsun ne verdiginin onemi yok demiyorum ayina gore meysezi sebzesi corbaai herseyini yapiyorum un kavur ver one oyle ya besleyici olmaai gerekir