Mlk33 herkese kendine gore yaziyor dogru olani herkes savunur ya istedigini yapacak yada post acmayacak bebege su verimmi yada ek gidaya baslayayimmi diye post acarsa karsit gorusler olur ve herkes kendi dogrusunu yazar doktora danismadan ek gidaya baslanma diyen su verne diyen yada ver diyen olucaktir bunlari goze alip post acilmali elstiriye acik degilse hic acmasin yada vermek istiyorsa versin verme diyenlere cemkiremez cemkiriyorsa vermeye niyeti varsa da post acmayacak