Papatyaseverr yok kuzum telaşlanma rota değil bana kalırsa.. Onu bariz anlıyorsun hiç bi şey olmasa karın ağrısı olur sürekli.. kıyamam ben ona… telaşlanma bu süre daha gözlemle bakalım. Ateş-i olsaydı mutlaka anlardın.. kusma da fışkırarak oluyor zaten ne yese.. istahida yerindeymiş rota olsa bu mümkün değil asla kabul etmez emmek istemez..