nazo58 bebeğim daha 1 aylık 😞 gün içinde her besleme öncesi altını alıyorum rahat etsin diye çişinin yanında sürekli de kakasını yapıyor ama ishal mi anlayamıyorum bebeklerin kakası zaten akışkan diye kusmada öyle beslenme sonrası azıcık oluyor ama normaldir gazdan doygunluktan diye düşünüyorum onu ateşi de yok ama ölçeceğim ben mi anlamadım acaba diye aslında iştahı yerinde maşaAllah her uyandığında içiyor sütünü hatta doymuyor bazen içim huzursuz oldu davranışlarında bi değişiklik oluyor mu gün içinde bu kadar kaka yapması beni telaşlandırıyor