Arasmertinannesi bizim belirtilerimiz yaklaşık 1.5 aylıkken başladı aslında. Ben fark etmeye başlamıştım ama kimseye anlatamadım derdimi yaşadığımız yerdeki doktorlar da hep yanlış yönlendirdi ama başka bi yerde bi profesöre götürüyorum bebeğimi ve keşke daha önce diyete başlasaydım diyorum çünkü belirtiler hep varmış. Kaşlarda geçmeyen Konak, popoda kızarıklık, huysuzluk, uykuya dalamama, akşamları ağlama, gaz sancıları, emip emip kusması ve emdiği gibi sulu kaka yapması, mukuslu kaka ve en sonunda kakada kan geldi.