Srht Alisa58 filtrelerse eğer onlar bulaşık makinasına atılıyor her bulaşık çalıştırken atın iyice arınır. Filtreler temizlendikten sonra çerçevesini ve üst kısmıda yağ çöz temizler.
Fduru38 Alisa58 üzerine pas ve kireç çözücü döküp bir tablet bulaşık deterjanı denedin mi canım ama bekletmek lazım bi 20 dakika mis oluyo
Alisa58 Fduru38 cnm fınıshhh sert tablet var dıltrelere o olur mu yağ coz evimin direği 2.paketteyim ellerim uyusuk tellemekten gece bekletiyorum
Anneumudu Mertmete ben o kabusun içinde yaşadım😂 misafir gelirdi salonda oturuken fareler antrede cirit atarlardı görmesinler diye kapıyı kapatırdık kurtulana kadar manyak olmuştuk
Hilaliahmer Alisa58 aspiratör filtreleri satılıyor. Eğer çıkmazsa yenisini alabilirsiniz tamamen değiştirmekten iyidir.
Alisa58 Hilaliahmer cnm filtredeee yağ yok sadece beyaz beyaz kaldı makınanınnn iç kısmındaaa doku yağ elim girmiyor oraya
Anneumudu Alisa58 evet ya nasıl yaşamışlar bilmiyorum onlardan sonra banyo ve mutfagı komple değiştirdik yeni kiracoya küfür gibi gelirdi öyle vermek
Alisa58 Subat-mert amin cnm sıktımmm mafetti zaten takamadım da içi de duruyor dıştan tertemiz yaptım ama aparatı takılmadı dişiniii tellemekten kopardım herhal😀
FerideDeniz Alisa58 a 101’de highgenic diye bir yağ çözücü var. Fırın, Ocak, aspiratör gibi yerlerde kullanılıyor. Birkaç fıs sıkıyorsun, biraz bekliyorsun. Sonra siliyorsun yağları çok güzel çıkarıyor. Tavsiye ederim. Bi dene istersen.
[silindi] Alisa58 ben.firinda denedim bulaşık makinesinde denedim olmayınca içini açmayı demedim tellerin mahvoldu😪 kaldı öyle inşallah sıfır eve oturmakta nasip olur