Bizde 4 ay 4 günlüğüz daha yolun başındayız ama bizimde problemli uyku çok sorun değilde gündüz uyumuyo sadece gece uyuyo 1 defa kalkıyo ama iştahsızlık var nerdeyse bütün gün aç kalıyo biberonu yaklaştrdğm an ağlamaya başlıyo elleri sürekli ağznda eline ne geçirirse ağzına götürüyo uysal bir çocuktu ama bu ara uyurken biranda çığlık atarak uyanıyo çok değişik ağlıyo ödüp kopuyo birsey mi oldu diye