4 ay 10 gunluyuz. Normal de gece uykuları düzenlidir 3 saatte bir emmeye kalkar gunduz 9 10 a kadar uyurdu. Artik gündüz hic uyumuyor. Ve bu gece yeter bu kadar uyuduğum deyip 4 de uyandı 🙄 alışkanlık haline getirir diye ödüm kopuyor zaten sakin bir bebe değil gece de boyle uyanirsa vay halimeee🥴🥴🥴 sizde durumlar ne 😏