Yasemin41 Mervemim aynı biz de öyle 3 aylık olsun 6 Aydan olsun 6 Aydan ümitliydim 9 aylık olduk hala aynı ama bizde bağırsak tepkili alerji de var büyük bir ihtimal , bu arada doktorun verdiği ilaç nedir acaba işe yarıyor mu
Mervemim Yasemin41 zaditen hiç işe yaramadı bizde zaten araştırdım alerji ilacıymış yan etkisi uyku yapmasıymş ama işe yaramadı
Yasemin41 Bsr hadi ya bizim sindirim sıkıntımız da var kusma besin reddi meme reddi. Doktoruma danışayım da belki bize de iyi gelir
Yasemin41 Prensess-annesi53 aynıı bizim da uykumuz o şekilde uyuyamıyor çcuk dönüp duruyor, ama gece ayağımda olsa daha iyi sürekli kucakta bel sırt kalmadı al koy al koy yatağa inşallah gaz sıkıntıları geçer de onlar da biz de rahat bir uyku çekeriz
Yasemin41 Mervemim benim gibi olan YOk sanıyordum bu ayda gaz beklenmez ama bizde aynı şeyleri yaşıyoruz 9 aydır uyku yok insan heves ediyor bazen ama onlara da yazık işte kim bilir nasıl ağrıyor ki uyuyamıyorlar
Mervemim Yasemin41 evet bana huyu o huysuz onun için diyorlar birde .. halbuki kuzum gözleri yumuk Ağlayıp duruyor Nitekim 20 dakka önce uyuttup şimdi uyandı yine uyutuyorum ..aslında çokta yorgunum hem pskljik hem bedenen
Yasemin41 Mervemim seni çok iyi anlıyorum aynı şeyleri yaşadığım için çocuk zaten uyumak istiyor ama uyuyamıyorlar ki ağrılarından sürekli bi müdahale etmek gerekiyor kaliteli uyku uyuyamıyorlar