Kızlar bebegim 8 ay 20 günlük oldu hala bitmeyen bir gaz problemimiz var denemedgmz damla kalmadı artık gündüzleri çok hareketli oldugundan rahat cıkarıyor ama geceleri hala kabus yarım saat bir uyanıyor cırlamalar slnra bi gaz cıkıyor bi saat uyuyorsa sonra yine aynı bir saatte uyumuyor bir gecemizi saydık 12 kere uyanmış kendim perişan 8 aydır psklojim gitti ayrı yavrum gece uykusu nedir bilmez oldu ayrı bu gaza çözüm bulan var mı , max kaç ay daha sürecek tecrübeli anneler lütfen yardım 1 yasından sonra düzelir mi umut veren konusmalara cok ihtiyacım var ;(