Sedaa4 Ya farklı seçenekte reflü yatağı var mı bilmiyorum ama çok portatif olduğu için ben gündüz salonda akşam beşiğinde kullanıyorum bazen gündüz baş kısmını yüksek olması için biraz daha destekliyorum.“ Bebekler bazı uzmanlara göre 1 yaşına ve hatta bazı kaynaklara göre 2 yaşına kadar yastık kullanmamalıdır. Bebeklerde yastık kullanımı ani bebek ölümü sendromuna sebep olabilir.
Aslında bebeklerin boyun kısımları kısa olduğu için biz yetişkinler gibi uyurken yastığa ihtiyaç duymazlar. Ani bebek ölümü sendromu dışında, bebeklerde yastık kullanımı boyun kasları ve omurilik gelişimi için de sakıncalıdır. Bebeklerde görülen ani bebek ölümü sendromu vakalarının ilk bir yaşındaki bebeklerde görülmesinin en büyük sebepleri, yastık,oyuncak falan.”Yani reflüsü olmasa hiç bir şeye gerek duymadan dümdüz zeminde yatmaları onlar için daha faydalı.