a_dilo benim oğlum 1 yaşında 1 aylıktan beri reflu şikayeti var canım beslendikten sonra hemen yatırmamalı 15dk ile 1 saat dik vaziyette tutulmamalı gazi mutlaka çıkartılmalı gece beslenmeleri ni 2 aydan sonra önermiyorlar. Önce Gaviscon infant veriyorlar etkisi azalırsa yada gecmezse motillium surup ve farklı ilaçlarla devam ettik biz . Inş sizin 6 aydan sonra geçer bizim 6 aydan sonra ilerledi hala tedavi görüyor. Bu arada mama takviyesi alıyorsa 3 farklı markanın ar mamaları var çok geçmiş olsun mutlaka reflu yatağında yatırın