Prenss_Annesi evde görüyor sürekli ve ilgilenmeyen insana daha cok düşkün oluyor bebişler ben bunu anladım. Aynı eşimle ben cunku. Eşimide sürekli görüyor ama babasını gördümmü bi işveler bi gülücükler bi oyunlar bi kikirdemeler görmen lazım. Beni unutuyo resmen yüzüme bakmıyo😂 Yani ondan olduğunu düşünüyorum.