Haribo42 7-8 ay civarı bu anneyi kaybetme korkusu başlıyor, başkasına gitmeme, yanından ayrılmama durumu ortaya çıkıyor. İlk etapta anneyi çok mutlu ediyor ama zamanla zor bir hal alıyor 😂😂 felaket telllallığını bırakıp bide güzel bişey söyleyeyim 1 yaş civarı bebekler daha bağımsız ama anne ayrımını daha iyi yaparak kapıdan çıkınca ağlamayacak, ama canı yanınca yanınıza koşacak duruma geliyor 😂😂😂