Hazal89 Adalovems sleppy çok kötüydü kan oturuyordu sanki bacaklara taşırıyordu molfix pure fena değildi ama oda lastik izi çok kötüydü prima aktife geçtim çok aza indi izleri çok sevindim senin gibi üzülüyordum canı yanıyor diye
Eliflerceee Nurhiram bence genis bagliyorsunuzdur. Benm denemedigm bez kalmadi. En iyisi prima. Care olanlari icinde krem oldugu icin pisik yapma olasiligi daha fazla.
Meliscikveannesi Dhmi dogdugundan beri kullaniyorum suan 2 numaraya gectik normal cırtlı olandan kullanıyorum cunku daha bebegim 2 bucuk aylık buyuyunce belki kilot bezini de denerim cok memnunum ben
Meliscikveannesi Adalovems 2 ay 10 gunluk benimde bebegim 6 kilo ben 2 nuamrasindan kullaniyorum 3 cok buyuk olmuyor mu?
Adalovems Meliscikveannesi bana tam gibi geliyor hem iz yaptığı için taşırsa bile bol olsun ki iz yapmasın istiyordum neyse ki taşmada olmuyor.
Simgealya Dhmi bende prima premium care kullanıyorum gayet güzel memnunum kilot bezini denemedim ama bir kere selepy in almıştım hiç memnun kalmadım 🙂