Annelik00 öncelikle kendini sakın sorgulama, sorgulamak isteyene de kulak asma, bir duş al ve rahatla. Kendini dinle sadece çünkü o hayatı yaşayacak olan sensin. Bir şans verip denemekte senin elinde ayrılmakta. Ailen destek olursa daha güçlü hissedersin. Bu hayatta hiçbir şey senden önemli değerli değil. Sen iyi olacaksın ki bebeğin de iyi olacak. Unutma bebeğin sadece karnını doyurmak için emmiyor 4-5 dakikası senin duygularını emiyor o da huzursuz olur. O yüzden burada kafanı karıştırma çünkü ne kadar çok kişi o kadar düşünce demek o kadar kararsızlık… annenle dertleşebiliyorsan onunla konuş ve içinden geçeni dinle. Allah yardımcın olsun. Bu kötü günlerde geçecek inşallah 🤲🏼