Annelik00 Merhaba kızlar öyle mutsuzum ki 2 gündür eşimin farklı bi numara kullandığını öğrendim ve başkalarına mesaj attığını önce inkar etti sonra kabul etti ama söz birdaha yapmayacak falan filan işte şuan annemlerdeyim onların haberi yok telefonlarını engelledim hiçbirşekilde konuşmak istemiyorum bi neyapayım hiç güvenemiyorum ona beni aylarca kandırmış farklı numarası varmış meğer napayım kimse yok anlatayım hakkınızı helal edin şimdiden uzun yazdıysam…
Deletedmom72 Annelik00 Bak yaaa . Ne bicim adamlar var. Yanlis anlama akrdesim ama resmen aldatmaya tesebbus bu yani. Yakalamasan belki gorusuceklerdi vs. Neyine yetmiyor bu erkeklerin eşleri anlamiyorum. Kuduruk domuzlar.
fistikcisahap Annelik00 Kız bacım bu kabul edilecek şey değil, sana boşan da diyemem ama ben olsam bırakırım böyle adama güven olmaz…senin ikinci hattın olsaydı bak sana neler yapıyordu adını nasıl lekeliyordu bide bu açıdan düşün ne haltlar yediyse artık ikinci hattan
Sariiannee Annelik00 Ailene neden haber vermiyorsun?bu standart bir tartışma değil ki adam aldatmış. Ben olsam ortalığı ayağa kaldırmıştım valla size şaşırdım.
Deletedmom73 Annelik00 cok yazık!! su akılsız erkekler evde kendini bekleyen karısını cocugunu neden hiç düşünmezler. Sacma sapan heyecan pesinde kosuyorlar. Sürünsün affetme. Bi kere yapan her zaman yapar hele ki aylarca nasıl saklamıs.
Annelik00 Psikolog başka kızlarla sırf onun için belliki başka hat kullanmış eve getirmezdi hiç görmedim ama sonunda yakaladım bi şekilde
Annelik00 2 günde içimde ne vArsa sevgisi gitti gibi bilmiyorum kızgınlığım kırgınlığım o kadar fazla ki
Psikolog Yaptigi cok büyük bir terbiyesizlik ve hata ama insanlar hata yaparlar seytana uyarlar bir sans ver güzel bir konusun sonra bir sans ver ve o sansi iyi degerlendirmesi gerektigini söyle
Rayihaaa Canım üzme ne olur kendini, Allahından bulsun bırak ne hali varsa görsün oda. Sana ulaşamasın gözü korksun pişman olsun, uzın süre konuşma o konuşmaya çalışsa bile uzak dur soğuk ol
Annelik00 Deletedmom72 hemde nasıl 3 aylık bebeğim var ben evime yuvama ona bu kadar sadıkken hiç hak etmedim içim içimi yiyor resmen gerçekten çok kötü bi durum
Ays_ays Deletedmom72 aldatmaya teşebbüss değil bildiğin aldatmak bu. Aldatmak için buluşmak yada yatmak gerekmiyor
Prensinannesii06 Deletedmom72 bende bunu sormuştum bir gün eşime dedim adamlar neden eşlerini aldatıyor anlamıyorum niye yani istemiyorsan git boşan eşimde adam olmadıkları için aldatıyorlar adam demen hata dedi
Birkoalaanasi Bence önce ailene söylemelisin onlar ile konuşmak onlardan akıl almak onlardan güç ve destek almak seni daha güçlü hissetirecektir
Annelik00 Birkoalaanasi aklıma geliyor bi yelteniyorum onlarıda üzmek istemiyorum malum şu karantina günleri kimse iyi değil kökten psikolojileri kalmayacak 😔
Ays_ays Annelik00 bence söyle ailene çünkü bu herhangi bir kavga değil. Vekolsy affedilcek bir konu değil eğer boşanmaya kalkarsan bu süreci en başından bilmeleri seni daha iyi anlamalarını sağlayacaktır. İnşallah anlayışlı ailen vardır
Annelik00 fistikcisahap geri adım atmam çok zor zaten kolay kolay sineye çekemem unutamam birde 3 aylık bebeğim var daha
Annelik00 Sariiannee kafamı toplayıp önce aklımdan net birşeyler kurmaya çalışıyorum 2 günlük süreçte birde bu karantina günleri İnan herkesin psikolojisi bozuk kökten kötü olacaklar o yüzden henüz söliyemedim
tubaelif Annelik00 çok üzüldüm inşallah hasarsız unutursun bu durumu. Allah yardımcın olsun canım. Sana tavsiyem eğer boşanma gibi net bir kararın yoksa ailelere bu durumu söyleme. Sonra geri dönüşü YÜZYÜZE Bakması zor olur.
Masal51 Annelik00 hic yuz vrme artk cnm onu aylarca gizli gizli yapan adam snra neler yapar ailene de anlat ve birak gitsin mutsuz olmktnsa guvnszlkle yasamak bitirir insani cok uzuldum iyki ogrenmssn demkki yakalamazsan devm etck😒
Annelik00 Masal51 zaten bu gidişle iyiye gitmeyecek ben öyle sineye kolay kolay çekemem bu durumu çünkü
Sariiannee Annelik00 Nasıl hissettiğini tahmin edebiliyorum ama tabi senin hissettiklerini anlayamam.Şu an mantığındaki hareket etmelisin. Sen ailene söylemediğin sürece eşin senin geri döneceğini biliyor olacak ona göre davranacak rahat olacak.
Emeliss Annelik00 gerçekten ne diyeceğimi bilemiyorum rabbim yardımcın olsun burnunu sürt iyice gitme sakın eve kal kalabildiğin kadar