Mirayy00 yani tedbiri elden bırakmıycaz ama her şeyi de koronaya yormamak lazım psikolojiniz icin korona da nefes darlığı en son belirti ileri düzey yani bi de bi an da olup biten bişey değil suan eşinizde nefes darligi problemi devam etmiyorsa bence korkmanıza gerek yok