Mirayy00 Kizlar az önce esim birden fenalaştı nefesi kesildi arka arkaya kustu biraz öksürük tuttu simdi geçti iyi şükür okadar korktumki birden nefesi gidince aklımıza ilk virüs geldi virüsün belirtisi birden boyle cikarmi
Deletedmom283 Mirayy00 teyzem ve eşinde belirtileri bu şekilde olmuş, bence ambulansı aramalısınız, geçmiş olsun.
Mirayy00 Melegimsin hic Bilmiyorumki kusunca rahatladı acaba biseymi dokundu virüslü usuttumu insan karmaş akdinde kaliyo
Edacln35 Benimde kaç gündür boğazm ağrıyor ateşim bugun hep 36.8 di acaba bende mi korona oldum korkuyorum
cemre_34 Mirayy00 coronaysa bile esiniz calismiyorsa evdeyse bencce hemen hastaneye gitmeyin siddeti artabilir ama bitede bilir kimisi belirti vermedende atlatiyor evde kari koca izole olun 14 gun kuralina lutfen uyun kimseyle temasiniz olmasin bol vitamin destegi alin
Mirayy00 cemre_34 Nekwam Ensarmom Annesii Bugun tavada pizza yapmıştım sucuklari pişmemişti o yapmış olabilri ben yememistim Birde temizlik yapmıştık cereyanda kalmis olabilir diye de düşünüyoruz genel durumu cok iyiydi bi an sarstı geçti su anda cok iyi
Mirayy00 Deletedmom283 yani sormak istediğim suydu eğer bilgi alabildiyseniz şikayetleri artarak devam etmismi 1 kere olup kesilmismi
Ensarmom Mirayy00 arayıp bi danışsaydnz belirtleri gbi gözüküyor. Üşütme zannedip cevreye bulaştıran cok 😔 emin olup evden cıkmazdı eşinz
Nekwam Mirayy00 kuusup rahatladiysa usutmedendir canim. Varsa gaviscon ya da sade soda yada karbonatlı su icir iyi gelir..geçmiş olsun
Hulya12 Mirayy00 insallah öyledir ama yinede böyle olmama ihtimaline karsı eşiniz calısmıyorsa kendinizi evde 14 gün izole edin lütfen🙏 siz belki böyle hafifce atlatırsınız ama zor atlatacaklara bulastırırsınız 🙏
Mirayy00 Nekwam bizde öyle düşünüyoruz aklımıza kötü bisey getirmek istemiyoruz kusunca geçti tüm şikayetleri şükür soda icirdim suan gayet iyi haşir husur uyuyo