Neslihankarabal Saadetm her bebrkte oliyr tarlim geçiyor cok dokunma problem olabiliyor. Sut bezleri aktif hale geliyor.
Aselimmm Benim bebeğimde olmuştu şişip kızarmıştı doktora gittim iltihap kapmış dedi antibiyotik iğne verdi 3 gün kullandık ve bir krem verdi sürdüm çok şükür geçmişti bazen çok kızlarımda apse oluyor ve iğneyle iltihabını akıtıyorlar bizim o kadar ilerlemiş değildi ama sen yinede dikkat et elleme kızarma olursa da doktora git