Saadetm kız erkek fark etmiyor benim oğlumdada vardı kordon bağından bizim hormonlarımız bebeklere geçiyor.kesinlikle ovmayın YouTube de doktor açıklamaları var ovdugunuz taktirde ciddi sıkıntılara Yol açabiliyor oğlum 2 aylıkken tamamen kendiliğinden indi agrı veya acı yapmıyo o şişlik merak etmeyin