Gulsah01 pardon da anne babanızın dahi dışarıdan evinize gelmesi risk şuan. Dua ya karşı gelen yok zaten farklı yere çekmeye çalışmayın. Telefonunuzdan dua açıp bebeğinizi de kucağınıza alıp dualayabilirsiniz. Ablanız, eşiniz, eşinizin kardeşi, anneniz, babanız. Sahi azmış risk taşımıyor diye alınlarında mı yazacak? komşularınızı da çağırın bari ne olacak. Sizin çağırdığınız insanların birinde dahi olsa, o diğerine bulaştırsa, o sokağa çıkıp bir diğerine, o diğerine…. Herkesin vebaline girmektense eşinizle dua yapmak daha hayırlı olur emin olun….