Cosmosmom Ilbilge ay kahkaha attım. Kesinlikle 🤣🤣😃 çağırıyorlar yaaa çılgııın bu insanlar çılgıııınn. Bir haberde vardı apartmanda birisi hasta olmuş tüm apartman geçmiş olsuna gitmişler sonuç tüm apartman corona. İflah olamıyoruz
Sakura-chan Gulsah01 çok mu lazım yani . Şu cehaletinizi bırakın artık kenara . Sürekli birşeyler yapma çabası. Yahu cenazelerimizi bile gömemiyoruz rahat rahat . Ölmüşlerimizin 7 mevlidini yapmıyoruz . Kalkmışsın 5-10 kişi yapsak nolur diyorsun
Cosmosmom Gulsah01 siz düzgün yazın :) acillerde can çekişirken de sizin gibi cici insanların hatırına sürünüyor sağlık çalışanları:) ben cici olma hakkımı devrediyorum.
Esragrblk Gulsah01 koyun can derdinde kasap et🤦🏼♀️Yani 5-10 kişinin 50 sen bi farkı var mı. Şu zamanda kesinlikle hiç sırası değil. O kadar uyarılar yasaklar ne için şimdi daha iyi anlıyorum.
Birogretmenanne Gulsah01 arkadaşım ben anne babamı görmüyorum 1 aydır hem onları hem kendimi düşündüğüm için sen diyorsun ki en yakınlarımla mevlut okutayım. Yapmayin lutfen kimseyi düşünmüyorsan bebeğini düşün. Kendin otur oku bi yasini şerif sonra da giydir bebeğini çek istediğin kadar fotografini. Virüs geçince yaparsin fotoğraf çekmek için mevludü‼‼
Gulsah01 Birogretmenanne neden düzgün hiç yok pardon ? Ben illada yapacam demismiyim acaba bir soru sormuşum ve postuma bakıp giren insan bunu görmüyor mu lütfen iyice önce sizler anlayın sonra atağa gecin
[silindi] Bence yap nolcak canım ama bence 5 kişi için o kadar masrafa girmeye değmez, apartmandakileri falanda çağır. Resim çekil sonuçta bugünler bidaha gelmez. Çocuğuna söylersin herkes virüsle uğraşıyordu ben yılmadım sana mevlit yaptım diye
Gulsah01 [silindi] sen iste yeter lutfen saçma sapan yorumlar sizin olsun akilvvar mantık var önce soruyu algilayin
Mtzzeynep Kuzey-41 benim kızımda 5aylık ilk günlerde küçük savunmasız diye yapmadım şimdi evime ailem bile gelmiyorken hiç yapmam. Allah korusun ne kadar az birbirimizle az temasta bulunursak o kadar çabuk atlatırız diye düşünüyorum☺️
Birogretmenanne Gulsah01 yapmayı düşünüyorum demişsin biz de yapma diyoruz sana fikrimizi söylüyoruz madem soruyorsun 😏
Hosgeldiannelik Gulsah01 bence yapın hatta herkesi çağıran kimler geliyosa hepiniz birlikte olun 15-20 gün sonra sizin de mevlüdünüz okunur.