BalAsyam imgesi ben sezeryan doğum yaptım ve bugün 29 gün oldu 1 ay geçsin dikiş iyileşsin ağrılarım tamamen gitsin diye bekledim artık kullanabilirim değil mi? Bir de korsenin bedenini normal bedenimize göre mi alcaz şu an 5 kilo fazlam var, hamilelik öncesi M beden giyiyordum
imgesi BalAsyam canim ben korseyi 2. Gun kullanmaya basladim . Korse alirken beden olculeri yazio ona gore alin. Keske yaralarin iyikesmesini beklemeseydnz korse zaten iyilesmeye yardmci oluo
FerideDeniz Fatma_efe bol emzirme, bol su içme, kızartma, abur cubur ve fazla kalorili tatlılardan uzak durarak sağlıklı beslenme sayesinde ekstra bir kür, çay, detoks gibi şeylere gerek kalmadan üç ayda verdim ben doğum kilolarımı.