Fatma_efe Sevgili anneler hepimiz anne olduk yeni bir hayata başlangıç yaptik malum.😊 yedik içtik sira geldi kiloları vermeye bu konuda önerisi olan var mi en kolay nasil bir yöntemle en kisa surede kilolarimizi verebiliriz ? Haydi eller klavyelere cevaplariniz bekliyorum 🙏😊🥰
Gizemensar Fatma_efe vallahi canım ben hamilelikte 7 kilo almışım dogumda hepsi gitmiş ama gobek için mekik öneririm klasık ama cok faydası var ve bol su yürüyüş
FerideDeniz Fatma_efe bol emzirme, bol su içme, kızartma, abur cubur ve fazla kalorili tatlılardan uzak durarak sağlıklı beslenme sayesinde ekstra bir kür, çay, detoks gibi şeylere gerek kalmadan üç ayda verdim ben doğum kilolarımı.
mino01 Bi diyetim yok, zaten stres zayıflatıyor beni. Ekstradan göbek için korse kullanıyorum. 1 ay oldu gözle görülür zayıfladım.
Selvi_mila34 Bende yamuna korse kullanıyorum lieslie ile 30 dk spor ve sağlıklı beslenme 10 kilo verdim 🙏😇sizde basarabilirsiniz iştah kesmek için tarçınlı kahve süper işe yarıyor günde 2 kere içebilirsiniz🥰
Sariiannee Selvi_mila34 korse hiç çıkmıyor mu? ben doğum yapalı 20 ay oldu işe yarar mı şimdi aldan acaba 🙄🙄
imgesi Aynen bende o korseyle 10 kilo verdim ama daha 4 kilom kaldi onuda veremyrm nedense bence süt olsun die yediklerimizden
BalAsyam imgesi ben sezeryan doğum yaptım ve bugün 29 gün oldu 1 ay geçsin dikiş iyileşsin ağrılarım tamamen gitsin diye bekledim artık kullanabilirim değil mi? Bir de korsenin bedenini normal bedenimize göre mi alcaz şu an 5 kilo fazlam var, hamilelik öncesi M beden giyiyordum
mino01 Talharas Arkadaşımda var o ama hiç sormadım. Yamuna daha çok övülüyor diye tercih ettim. Şimdilik memnunum ama daha yeni yeni kullanıyorum.
Selvi_mila34 Korse her zaman işe yarar ben doğumdan önce de göbeğim olduğunda korse takıp yediklerime dikkat edip o göbek gidiyordu işe yarar yani bu arada normal türk kahvesi içine kaşığın ucuyla tarçın atın
Selvi_mila34 Şimdi emziren anneler için bir kür deniyorum eğer sütümde bir azalma olmazsa sizlerle paylaşırım