Oznur112 Duruu1 sizin gün boyu mu oluyordu benim akşamları hep bu saatlerde başlıyor kolonya sürünce kaşıntısı duruyor
Duruu1 Oznur112 gündüz de kaşınıyodu ama fazla değil gece kriz gibi vuruyodu deli gibi hem ağlıyodum hem kaşıyodum soğuk sirkeli suyla yıkıyodu eşim bi nebze eahatlıyodum 20 dk falan sonra yine başa sarıyoduk
Duruu1 1Mother1Boy alerji iğnesi iyi geldimi caba ? Bana fayda etmemişti serum falan da takıldı kaç kere hiç bir işe yaramadı