

evet hanımlar doğumdan sonra benim gibi alerji olan oldu mu ? Merak ediyorum .. 36. Haftamda başladı karın bölgemde kaşıntılar doğumdan sonra iyice ilerledi tüm vücudumu kapladı çok hastaneye gittim tanı koyan olmadı hergene ağlama krizlerine girip acile gidiyodum kaşıntıdan ölüyodum resmen bebeğimle ilgilenemedim hiç .. Endonezya üniversite hastanesine gittim parça alındı sonuçtan sonra kortizonlu ilaç tedavisine başladım çok şükür geçti ama geçene kadar kafayı yedim annem eşim kaynanam herkes beni gördükçe ağlıyodu çok kötü günlerdi .. bu resimler bana ait değil tesettürlü olduğum için kendimi atamadım netten indirdim ama benim tüm vücudumu kapladı dönüşlerime kadar .. 2. Doğumda tekrarlayabiliyormuş size sorum bu alerji illetini ilk doğumda yaşayıp ta 2. De yaşamayan varmı ? Psikolojik olarak o kadar çok korkuyorum ki asla ama asla hamilelik istemiyorum tekrarlanır diye bi yandan da kızım tek kalsın istemiyorum ilerki zamanlarda bi kardeşi olsun istiyorum ama bu düşünce beni mahvetti … 😔