Denizsever34 2019drnsu siz bilirsiniz ben de şeker olayını duyunca sideferden vazgeçtim. Yeni aldım kullanıyor bebeğim şimdilik bi sıkıntı yok. Tavsiye ederim
GSA1319 Denizsever34 bestiron u kaç damla veriyorsunuz ben aldım ama içinde 4-10 yaş grubu kullanır yazıyordu
Denizsever34 GSA1319 sanırım kan damlalarının hepsinde öyle yazıyor. Kilosu kadar damla olacak. Bizim 7 kilo civarı 7 damla
Nur-kuzey-2019 Merhabalar saglik ocağından bizede vegaferon verildi daha iki gün oluyor ayni zamanda 4 aylık olduk aşısını da oldu huysuzluk yaptı biz aşıdan diyoruz ama kan ilaci yapmış olabilir mi bilrn varsa?🤷♀️
Denizsever34 Nur-kuzey-2019 bizimkini hiç etkilemedi aşı. Kan ilacını kullanmayın içinde paraben gibi zararlı maddeler var. Sanırım kabızda yapıyormuş. Ondan huysuzlanabilir. Bir de bu ay atak ayı normaldir.
Nur-kuzey-2019 Denizsever34 evet kabız yaptığını söylediler ama kan ilacını kullanmakta bir zarar olduğunu düşünmüyorum dediginiz gibi 4 aylik olduk daha yeni ondanda olmus olabilir hepsi üst üste geldi 😊anlayamadik
Denizsever34 Nur-kuzey-2019 tabi ki kan ilacını kullanın. Fakat sağlık ocağının verdiği kan ilacında paraben var. Daha temiz içerikli kan ilaçlarını tercih edebilirsiniz manasında söyledim 🌺