GSA1319 Merhabalar 4. Ayda ASM de verilen kan damlası bebeğinde huysuzluk yapan uyku düzeni bozulan var mi ?
Deletedmom819 GSA1319 evet kabızlık huysuzluk yapıyor. Eczaneden alın sidefer sanırım burda gördüm iyiymiş
Denizsever34 GSA1319 onu kullandırmayin içinde paraben var. Temiz içerik olan bestiron u kullanıyorum şükür ne huysuzluk ne de kabız yaptı. İçinde c vitamini de var Demir emilimini sağlıyor. Bende geçen gün aynı başlığı açıp bu markayı aldım. Tavsiye ederim
GSA1319 Deletedmom819 hayır ASM nin verdiğinde. Tavsiye ettiğiniz ilacı alayım o zaman gerçi kan sayımı falan yapılmadan başlandı ama 🤷🏻♀️
Denizsever34 Deletedmom819 canım bende çok araştırdım. Dr lar genellikle sidefer diyor fakat içersinde şeker var o yüzden tercih etmedim. Mühendisinoğlu temiz içerik olarak bestiron u öneriyor ve bende onu aldım. Pekmez de çok güzel fakat bebeğim 4 aylık o yüzden ilaç kullanıyorum
GSA1319 Denizsever34 bestiron u kaç damla veriyorsunuz ben aldım ama içinde 4-10 yaş grubu kullanır yazıyordu
Denizsever34 Deletedmom819 sanmıyorum tek tek inceliyor içerisindeki maddeleri. İçeriği en temiz kan ilacı diye bir başlık açmıştım arkadaşlar da uyardı sideferin içinde şeker ve katkı maddesi olduğu konusunda. Çok araştırdım en temiz içerikli bestiron u buldum
2019drnsu Denizsever34 ben sidefer kullanıyordum az kaldı bestironu da çok duydum onu alayım o zaman 🤷🏼♀️
Denizsever34 2019drnsu siz bilirsiniz ben de şeker olayını duyunca sideferden vazgeçtim. Yeni aldım kullanıyor bebeğim şimdilik bi sıkıntı yok. Tavsiye ederim