Kelebegimmmm arkadaşlar bunca insan 2 saatte bir sütümü sagiyorum diyor, bebeğe kim bakıyor? temizliği kim yapıyo ek gıda sürecinde bebeği kim doyuruyo? günde 2 defa 20 dakika sağmaya fırsatım oluyo ve gerçekten her gün çok yorgun uyuyorum ben mi anormalim?