Kelebegimmmm bebeğini daha 40lıyken emziremeyeceğini zanneden üzülen ama 18 aylık kızını hala emziriyor olan bir anneyim. İlk 5 ay önce emzirdim sonra sağdım onu içirdim(kaşıkla biberon asla vermedim) doymadıysa mama içirdim. İnat ettim resmen emzirmek için ben. 3 saatte bir sağarsanız çoğalır. Saat kurun. Memedeki süt boşaldıkça beyin daha fazla süt üretme ihtiyacı hisseder. Ama hiç bir pompa bebek gibi memedeki sütü indiremez. Bol bol emzirin sonra sağın bugünler geçecek buna inanın♥️♥️♥️