Mavisoglan-annesi vera66 canim merhaba.. O aylarda emzikle uyumasi normal.. 3. Aydan sonra emzigi uyudugunda kendiliginden atiyor. Hic cikarip bebesin uykusunu kacirma bence.. Büyüdükçe degisiyor zaten..
vera66 Mavisoglan-annesi aaa çylemii içim rahatlattnzı gerçekten yaa çok teşkkür ederimm 3.ayı dolduralö da hayırlısyla o zmn dHha baktmz varmş
Zeyneppppp vera66 canım o emzkten degl uyku düzeni degiişiyor ondan kaynaklanıyor bizimde 2 ay 2 günlük bzde de oyle tam dalınca atıyor emziği